След като затвърди позицията си на най-гледана телевизия през 2015 г., Нова стартира успешно 2016 г., където отново е най-гледаният ТВ канал в страната през месец януари сред активното население.
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admoshpere, Нова увеличава дела от зрителската си аудитория през януари 2016, спрямо януари 2015 с 23% сред зрителите в активна възраст, докато втората медия бележи спад от 7%.
Още по-голям е ръстът на Нова сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34 г.), където каналът отбелязва ръст сред зрителите с 27%.
На групово ниво, Нова Броудкастинг Груп и представляваните от нея канали* запазва лидерството си от 2015 г., както и преднината от 10 пункта спрямо втората медийна група. През януари 2016 г. медийната група* увеличава дела от зрителите си с 12%, спрямо същия месец на предходната година и в същото време в увеличава два пъти дистанцията си с втората медийна група** – от 4.7 на 9.7 пункта.
Първите шоупрограми от пролетната програмна схема на Нова стартираха успешно. Пилотният епизод на „Семейни войни” (дял 30.0%) е гледан от близо два пъти повече зрители сред активното градско население, спрямо втората медия в часовия пояс 17:59-18:58. Предаването е още по-гледано от младите зрители (дял 31.5%), където разликата с втория канал е над 17 пункта (дял 14.1%). Отлично представяне и за първия епизод на „Черешката на тортата”, която достигна до 34.6% от градската зрителска аудитория и близо 40% при младите, където дистанцията с втория канал в същия часови интервал (20:00-20:59) е съответно с 9.4 и 13.8 пункта.
Все повече популярност и зрители набира и първият риалити сериал за живота в големия град „София – Ден и Нощ”. Младите зрители на сериала са се увеличили с почти 50% през януари 2016 г. спрямо началото му през септември 2015 г.
Групи канали:
Нова Броудкастинг Груп и представляваните от нея канали*: Nova, Diema, Diema Family, Kino Nova, Nova Sport, FOX, FoxCrime, FoxLife, National Geographic, 24 Kithcen, Discovery Channel, AXN, TLC, Disney Channel, City TV, ID Xtra
BTV Media Group и представляваните от нея канали**: bTV, bTV Action, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Lady, RING, Fiesta TV, Cartoon Network
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admoshpere, Нова увеличава дела от зрителската си аудитория през януари 2016, спрямо януари 2015 с 23% сред зрителите в активна възраст, докато втората медия бележи спад от 7%.
Още по-голям е ръстът на Нова сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34 г.), където каналът отбелязва ръст сред зрителите с 27%.
На групово ниво, Нова Броудкастинг Груп и представляваните от нея канали* запазва лидерството си от 2015 г., както и преднината от 10 пункта спрямо втората медийна група. През януари 2016 г. медийната група* увеличава дела от зрителите си с 12%, спрямо същия месец на предходната година и в същото време в увеличава два пъти дистанцията си с втората медийна група** – от 4.7 на 9.7 пункта.
Първите шоупрограми от пролетната програмна схема на Нова стартираха успешно. Пилотният епизод на „Семейни войни” (дял 30.0%) е гледан от близо два пъти повече зрители сред активното градско население, спрямо втората медия в часовия пояс 17:59-18:58. Предаването е още по-гледано от младите зрители (дял 31.5%), където разликата с втория канал е над 17 пункта (дял 14.1%). Отлично представяне и за първия епизод на „Черешката на тортата”, която достигна до 34.6% от градската зрителска аудитория и близо 40% при младите, където дистанцията с втория канал в същия часови интервал (20:00-20:59) е съответно с 9.4 и 13.8 пункта.
Все повече популярност и зрители набира и първият риалити сериал за живота в големия град „София – Ден и Нощ”. Младите зрители на сериала са се увеличили с почти 50% през януари 2016 г. спрямо началото му през септември 2015 г.
Групи канали:
Нова Броудкастинг Груп и представляваните от нея канали*: Nova, Diema, Diema Family, Kino Nova, Nova Sport, FOX, FoxCrime, FoxLife, National Geographic, 24 Kithcen, Discovery Channel, AXN, TLC, Disney Channel, City TV, ID Xtra
BTV Media Group и представляваните от нея канали**: bTV, bTV Action, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Lady, RING, Fiesta TV, Cartoon Network
Tags:
Акценти