„Семейни войни” отново в ефир от 1 февруари в 18.00 ч. по Нова (ВИДЕО)

Невероятно шоу очаква зрителите с любимата телевизионна игра „Семейни войни”, която се завръща на 1 февруари в ефира на Нова – това обяви в „На кафе” водещият Цветомир Иванов.
В студиото гостуваха също водещият от предишните сезони Дидо Мачев, както и продуцентите на новото издание на играта Румен Луканов и Атанас Маринов.

„Много съм доволен, че съм част от „Семейни войни”, заяви Цветомир Иванов. Той обясни, че с професионалните си ангажименти именно това прави в последните 20 години – забавлява и малки, и големи. „Играта съм аз – забавлявам се с хората, а те се забавляват с мен”, подчерта водещият.

„Най-хубавото на „Семейни войни” е, че участниците се забавляват и с тази емоция стават като деца”, припомни Дичо Мачев. Той разказа още, че в предишния сезон за три години са участвали около 1000 човека.

Продуцентите Румен Луканов и Атанас Маринов са амбицирани да надскочат предишното издание на „Семейни войни”. Новият сезон ще изненада зрителите с нов водещ, с нов декор и нови правила, но регламентът е почти същият, отбеляза Атанас Маринов. „Всеки участник тръгва през призмата на емоцията и едва след това идва мотивацията за победа”, добави на свой ред Румен Луканов.

Първата мини игра от новия сезон на „Семейни войни” се проведе именно в студиото на „На кафе”, вижте повече във видеото.

Публикуване на коментар

Скъпи читатели,
в коментарите можете да ни задавате въпроси и да изказвате мнението си за сериалите, предаванията и др. Коментари, чието съдържание е обидно или съдържа реклама на друг сайт ще бъдат изтрити!

По-нова По-стара